Friday, May 23, 2008

Ze komen naar Aalst!

Photobucket

Vanmorgen het bestelboekje gekregen van De Werf in Aalst met het theater-programma 2008-2009.
En ja hoor, ze zijn er bij. Ik had reeds geruchten uit de UK gehoord dat de Baebes naar de Lage Landen gingen afzakken, en wat blijkt: hun optreden in België gaat zowaar in De Werf in Aalst door (is that wishful thinking or not!). Wie van klassieke Middeleeuwse ballades van rond de jaren 1400 houdt mag dit optreden op vrijdag 3 oktober om 20hr zeker niet missen. Na hun Big Booming succes ten gevolge van hun soundtrack voor de BBC-reeks: "Elisabeth, The Virgin Queen" die heel wat prijzen op klassiek muzikaal gebied opleverde en hun veelvuldige optredens op Wicca- festivals, had ik niet gedacht mijn favoriete Britse heksen in Aalst te kunnen mogen beluisteren. En te bekijken ook natuurlijk want zelfs wie niet echt van historische muziek houdt kan nog altijd genieten van "de verpakking". Mooie baebes toch, niet?
De rest van mijn abonnement zal waarschijnlijk allemaal Dans worden maar ik ben er nog niet uit welke voorstellingen ik precies zal kiezen.
De voorstelling van Ad Visser "F#ck the 70's" met hilarische anekdotes en beeldmateriaal over de seventies pop-idolen verzameld uit zijn presentatie-carrière voor Top Pop lijkt me ook wel wat.

No comments: