Tuesday, May 13, 2008

Washing Time



De Strootjes stuurden me deze foto van hun Siske de Kat die gezellig tussen de konijntjes inligt. Hij vraagt zich waarschijnlijk af welk konijn klaar is voor de pot. Nee hoor Siske, dit zijn knuffelkonijnen, geen lekkere hapjes.
Ikzelf ruik vandaag van kop tot teen naar de paardenshampoo want ik ben een ganse voormiddag bezig geweest met Quick zijn eerste wasbeurt van het jaar te geven. Gelukkig had ik hem al een paar dagen geleden weer aan de tuinslang gewend gemaakt zodat de douche vandaag probleemloos verliep. Hij stond prachtig stil en genoot weer duidelijk van zo veel aandacht want er ging een sportdag door vandaag in de manege en een groep van om en bij de twintig jongedames tussen 16 en 18 stonden rond hem te drammen van "Ooooh, zo'n schoon paard": wrijf, wrijf, knuffel, knuffel. Je zal maar een paard zijn...
Bedankt Kim voor de mooie kaart helemaal uit Kyoto. Een dezer jaren zal ik toch ook eens naar het verre Japan trekken, alleen kan ik mijn beestjes zo moeilijk missen hé.

No comments: