Wednesday, May 30, 2007

Pineau

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Deze foto van de Roman Post uit Cavalia is door iemand "in 't geniep" genomen tijdens een van de voorstellingen in Amsterdam. Foei hoor, maar dankuwel voor de reeks mooie foto's.
Een heerlijk lang weekend gehad met als kers op de slagroomtaart het bezoekje aan Pineau de 4-jarige ruin van Lientje. Een heerlijk knuffelbeest, gezond en goed voorzien van oren en poten zoals wij Vlamingen dat zo mooi uitdrukken. Ze zal er wel nog heel veel werk aan hebben. Voor mezelf ben ik zowat alle Nederlandse en Europese kwekers van Friezen aan het afsurfen. Veel goede paarden te koop maar de prijzen...amai, niet echt voor mijn budget, bijna allemaal sportpaarden en Leen en ik verlangen enkel een recreatiepaard voor ellenlange wandelingen. We moeten echt geen dressuurkampioen hebben. Als hij maar lief en gezond is.
Enfin, afwachten... men zegt altijd dat een mens niet het paard kiest maar het paard de mens. Net zoals ik mijn kat gevonden heb. Misschien staat er een dezer dagen wel een verloren paard aan mijn voordeur te wachten. Keep on dreaming girl...
In ieder geval zien we Fred en Magali van Cavalia tijdens een Rendez-vous voorstelling in augustus en dan meteen trachten te weten te komen wat ze voor hun Lusitano's vragen. Dat zal ook niet mis zijn denk ik... wordt vervolgd..

No comments: