Monday, May 07, 2007

Dromen over paarden!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk uit het weekend te halen aangezien het de 2 laatste dagen goed weer was voor een lange periode regen (alhoewel, mijn hooikoorts is nu aan het verdwijnen en dat is altijd goed nieuws, geen traanogen en gesnotter meer).
De Strootjes zijn goed aangekomen in Malta en ik heb op het weerbericht gezien dat ze daar zonnig weer gaan hebben, tof voor hen, genieten meiden!)
Ik heb nieuwe plantjes gekocht voor de bloembakken buiten en ze zien er goed uit.
Pasgeboren veulens gaan bekijken en ik denk er steeds meer over na om die 6-jarige ruin te kopen... maar dat kost veeeeeel eurootjes...sparen dus (bovendien heb ik heel rare dromen over paarden en bijgaande man, zie Fred met Mandarin hierboven, ik hoor trouwens dat Cavalia het net zo goed doet in Nederland als bij ons met verlengde voorstellingen!)
Aan het lezen: "The Lollipop shoes" van Joanne Harris, het langverwachtte vervolg op Chocolat. Knettergoed!
Nog een 70-tal dagen voor Harry Potter 7. Magick numbers!

No comments: