Tuesday, October 14, 2008

Warme herfstdag

Photobucket
Gisteren was het een heerlijke zonnige dag. Op een maandagnamiddag is het altijd rustig in het paardenpension dus ik was de enige menselijke aanwezigheid tussen heel wat dieren. Ik had Quick Star, Serrano en Topless Z op de wei gezet en zat daar een boek te lezen ("The Tao of Equus" door Linda Kohanov) toen ik mij plots bewust werd van de vredige aanwezigheid van tal van dieren om me heen. Op mijn schouder zat een vlinder te zonnen, op mijn boek een honingbij. Naast mij lagen Crookshanks (foto) en Bastis, 2 verwilderde manegekatten, een metertje verder was een koppel eksters luidruchtig in het gras aan het kwetteren en dat alles met 3 paarden die rustig stonden te grazen. Soms is het heel eenvoudig om priesteres van Epona te zijn of een heel klein beetje Boeddha...

No comments: