Monday, June 16, 2008

Boston Legal

Normaal gezien hou ik niet zo veel van advokaten-series maar ik denk dat iedereen moet toegeven dat Boston Legal zoveel meer is dan juridisch gezwets. Heerlijk, zowat alle afleveringen. Of ben ik gewoon beïnvloed doordat er zoveel Star Trek acteurs in gecast zijn.
Photobucket
William Shatner (Captain Kirk - Star Trek The Original Series) en
René Auberjonois (Odo - Star Trek Deep Space Nine) zetten altijd hun beste hilarische beentje voor en het mag gezegd wezen dat Captain Kirk zelfs op zijn zeventigste nog altijd een immens charisma heeft.
En ja hoor, mijn wensen zijn uitgekomen, ook Jeri Ryan (Seven Of Nine - Star Trek Voyager) dook op in de dubbele finale van het 2de seizoen.
Photobucket
Het mag gezegd worden dat Jeri er ook zonder haar Borg-outfit nog altijd stralend uitziet. Ik denk dat Bill Shatner in zijn nopjes was met die zwoele kus die hij haar mocht geven. Jeri zei achteraf: "He still kisses like Captain Kirk"
Photobucket

No comments: