Sunday, April 20, 2008

Dure hoedjes



Vanmorgen weer heerlijk met Quick gewerkt en daarna in het zonnetje naast hem gezeten, ondertussen bellend met Strootje (dada!). In de aanloop naar mijn Barrel-racing dromen even gecheckt op het internet naar de prijzen van een mooie Stetson hoed. Amai, ondanks de goedkope Dollar is zo'n hoedje toch nog om en bij de EUR 500,-.
Ik denk dat ik dus maar best aan Casey vraag of hij eens uitkijkt naar een simpele cowboy, pardon cowgirlhoed en die meebrengt uit de States bij een volgende passage.
Ik hoef geen speciaal ding, enkel iets om de zon uit mijn ogen te houden.
Lunch vandaag: simpel maar lekker: zalm en papilotte met takjes verse dille en gesnipperde pijpajuin. Even in de oven tot gaar en geserveerd met een sauce Hollandaise en een groentenburger. Mjam mjam.
Net uitgelezen: Season of the Witch van Natasha Mostert. Een heerlijk verhaal over een computerhacker die in de ban komt van 2 zussen. Hogere magie gecombineerd met moord en overgoten met een snufje erotiek. Goed dus.

No comments: