Monday, November 05, 2007

Buffy

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Net op het moment dat ik van plan was om de hele "Buffy The Vampire Slayer" te herbekijken op DVD, herhaalt Kanaal 2 de hele reeks vanaf deze week. Wel iets te vroeg op de avond voor mij maar binnen 2 maand haal ik dat wel in. Heerlijk genieten dus weer van mijn favoriete Slayer Buffy en haar vriendin de heks Willow. Om natuurlijk David Boreanaz en James Marsters niet te vergeten: die twee zijn altijd Yummie Yummie.
Aan het lezen: "Death du Jour" van Kathy Reichs. Het 2de boek in de Temperance Brennan reeks waar het feuilleton "Bones" is op gebaseerd. Het 1ste boek was keigoed dus kijk ik uit naar de hele reeks.
Muziek: Tango en Milonga (moest ik geen dieren hebben dan zou ik waarschijnlijk een lange reis naar Buenos Aires plannen om in de Tango wereld onder te duiken. Maar nee dus, poes en paard gaan voor.) Ook niet echt de periode om C. te vervoegen met die branden en aardbevingen in LA. Gelukkig is het huis van mijn ventje niet getroffen door de vuurzee, al heeft het niet veel gescheeld.

No comments: