Saturday, June 26, 2010

Nieuwe stal

Photobucket

Vandaag hard gewerkt om Quick te verhuizen van de kleine binnenstal naar een grote box op de binnenkoer van de manege waar de Quick Star nu in het vervolg naar de terrasjesmensen kan kijken. Leuker voor de Quick die meer ruimte heeft en voor mezelf als ik een thee drink op het terras, want dan is mijn sloeber geen moment uit mijn ogen. En ja hoor, zijn poes is ook al van de partij, nu alleen nog een oplossing vinden om die in de winter in zijn stal te krijgen, dat is misschien een tip voor de uitbater: staldeuren met een kattenluik erin....

Photobucket

3 comments:

Anonymous said...

hey kara t'zal beter zijn voor quiksken he dan ziet hij meer bewegeging tof he met zijn nieuwe vriendje dada de strootjes

Anonymous said...

Ja, hij ziet het daar echt zitten hoor, en nu kan ik naast hem zitten in een luie zetel, dan komt hij me zo af en toe een kus geven, hilarisch...

One of Eight said...

Wat een knapperd hé !
Geniet nog van het mooie weer en dikke zoen,