Thursday, September 17, 2009

Indian Summer

Heerlijk weer voor de tijd van het jaar. 30° graden was het op de wei vannamiddag en dus zijn Quick Star en ik nog heerlijk aan het genieten van de 'Indian Summer' en speciaal voor peter Wortel hierbij het bewijs dat een paard zich heel goed 'op zijn hondjes' kan krabben. Het heeft geduld en tijd gekost en heel veel geluk dat ik mijn camera op het juiste moment klaar had.

Photobucket

De hoefsmid is deze namiddag Quick's hoeven komen bijkappen en heeft bevestigd dat zijn voetjes in prima conditie zijn. Joepie, mijn 2-maandelijkse kuren met bier door zijn slobber te mengen hebben dus resultaat gehad. Houden zo Quickje...
Die brave mijnheer was wel verrast dat Quick zo netjes zijn eigen stalkoord apporteerde. Toen ik hem vertelde dat ik Quick zelf in Liberty trainde wou hij dat toch wel even zien. Dus heeft Quick netjes voor hem geshowd. En die man maar in zijn haar krabben. Dat had hij nog niet eerder meegemaakt wat Quick allemaal kan. Bravo paardje.
Net beginnen lezen: 'The Lost Symbol' van Dan Brown, het lang verwachtte vervolg op de Da Vinci Code. Benieuwd wat dat gaat geven.

No comments: