Tuesday, February 12, 2008

KISS and TANGO

Photobucket
Zo, mijn keuze is gevallen op het herlezen van Kiss & Tango tijdens de treinreis, het sexy hilarische avontuur van Marina Palmer in Buenos Aires. Passend voor de Valentijn-periode en natuurlijk de tango-avonturen die in het verschiet liggen.
De wonde van Quick is fantastisch snel en mooi aan het genezen, dank zij mijn schietgebedje aan de paardengodin Epona en mijn zelfgemaakte wondolie naar een aloud heksenrecept van mijn meter. Simpele olijfolie waarin goudsbloemen, wondklaver, heemst en weegbree hebben getrokken voor een zestal-weken.

2 comments:

Anonymous said...

dag kara hoe zo quiqsken gewond hoe is dat gebeurt ? toch niet erg zeker hij was weer te hevig lijk zijn bazin he! laat iets weten he ! destrokes groetjes xxx

Lady Epona said...

niets ergs hoor, heeft waarschijnlijk zijn koppeke tegen de staldeur geknald. Inderdaad iets te hevig zoals ik, hoe kan je het raden...