Friday, December 07, 2007

Stormachtig



Het waait verschrikkelijk voor het moment boven Brussel, dus dat voelt aan als Gejaagd door de wind.
Net uitgelezen: "Piercing" van Ryu Murakami. Een typisch staaltje van Japanse geflipte decadentie met een al even verrasende wending en einde.
Vannacht heel wat rare dromen gehad. Een over Quick en de laatste droom was over Kim, mijn collega en ik die naar een voordracht gingen bij de Dalai Lama en waar we heel lekker macro-biotisch gegeten hebben. Ik kon die gerechten als het ware ruiken in mijn droom, yam yam. Die droom over de Dalai Lama is waarschijnlijk het gevolg van het artikel in de krant die ik gisteren gelezen heb waarin de Lama zei dat hij bereid was om in een volgend leven te reincarneren in de vorm van een vrouw. De volgende Dalai Lama wordt dus een Vrouw! Toch een spirituele wereldleider die er zich van bewust is dat de tijd van de Godin is aangebroken.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.