Monday, September 25, 2006

AZUMI 1

Reading: Dance, Dance, Dance by Haruki Murakami (great and weird story like only the Japanese can write this kind of magick-realistic stories)

Zaterdag mijn cadeau-cheques voor mijn verjaardag gaan verzilveren bij Dille en Kamille met de aanschaf van een Japans servies en Japanse kookboeken . Een meevaller was dat de kookboeken in promo stonden en met 25% korting aangeboden werden. Waardoor ik dus met mijn 100,00 Euro extra veel heb kunnen kopen. Nog eens bedankt lieve collega's, jullie mogen er zijn.
Zondag dus lekker gekookt en voor de rest naar films gekeken. Aangezien ik in een Japanse bui verkeer, mijn DVD's met mijn geliefde Yoshio Harada (The Hunted, Lady Snowblood 2) nog eens herbekeken en s'avonds laat de extra lange Azumi uit 2003. Ik zat bij deze laatste film nog maar eens verwonderd op te kijken van het talent van Joe Odagiri in zijn rol van psychopatische en androgyne prins Bijomaru Mogami. De moeite waard altijd. Ik kijk uit naar zijn volgende films.
Vanmorgen vroeg ging de wekker toen ik net in een ongelooflijke droom zat. Aan de ballet-barre met oude vrienden uit de balletwereld + de acteurs en actrices uit Azumi was ik net een dolle pret aan het beleven en dan is daar de wekker om te zeggen dat het tijd is voor de harde realiteit...baal, baal, baal
Photobucket - Video and Image Hosting

No comments: