Thursday, July 06, 2006

No more Rose in Dr. Who

Ik realiseerde me zonet dat het zaterdag avond de allerlaatste aflevering is van de nieuwe Dr. Who reeks op de BBC met de geliefde Billie Piper. Geen blonde, lieftallige Rose meer aan de zijde van de Doc. Door wie gaat ze vervangen worden? Of helemaal geen vrouwelijke partner meer voor de knappe/leuke David Tennant? Kan toch niet.... De website van de BBC laat nog altijd niets los... Het succes van de laatste 2 jaar DR WHO is volgens mij voor een groot deel te danken aan haar verschijning. Versta me niet verkeerd. Zowel Eccleston als Tennant was/is grandioos als de Doc, maar Rose gaf een lekkere stoot aan de reeks... Ik zal haar dus missen, maar je weet maar nooit, in deze reeks is natuurlijk alles mogelijk.
Lekker koel hier op kantoor voor het moment, wat nuttig is want mijn bureel puilt uit van het werk. Tussendoor zap ik naar Fanfiction.Net om hopeloos op het volgende hoofdstuk van ArieSemir's verhaal "What happens in Paris" te zoeken.... Come on, write my dear girl....
Dat doet mij eraan denken dat ik shampoo en Hair Conditioner moet meenemen bij mijn volgende bezoek aan Lucius. Daar hebben ze in Azkaban blijkbaar gebrek aan. Toch aan de goede Franse merken die mijn loverboy prefereert.

Muziek : Wendy Rule (een van de beste muzikale Wiccans van deze planeet)
Photobucket - Video and Image Hosting

2 comments:

Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.